Zostań stołecznym policjantem!
Zalety pracy w Policji:
- możliwość pozyskania pracy niezależnie od posiadanego doświadczenia zawodowego;
- gwarancję stałych warunków pracy;
- ciekawą pracę;
- możliwość rozwoju zawodowego;
- różnorodny system szkoleń;
- precyzyjny system wynagrodzenia;
- rozbudowany system socjalny.
Kto może zostać policjantem:
- obywatel polski o nieposzlakowanej opinii;
- posiadający co najmniej średnie wykształcenie;
- nie skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
- korzystający z pełni praw publicznych;
- posiadający zdolność fizyczną i psychiczną do służby w formacjach uzbrojonych, podległych szczególnej dyscyplinie służbowej, której gotów jest się podporządkować;
- dający rękojmię zachowania tajemnicy stosownie do wymogów określonych w przepisach o ochronie informacji niejawnych.
Preferencje z tytułu posiadanego przez kandydata do służby wykształcenia:
- wykształcenie wyższe (magisterskie lub równorzędne) o kierunku przydatnym do służby w Policji: prawo, ekonomia, administracja, bezpieczeństwo narodowe lub bezpieczeństwo wewnętrzne;
- wykształcenie wyższe (magister lub równorzędne) o kierunku innym niż wymienione;
- wykształcenie wyższe (licencjat, inżynier);
- wykształcenie średnie (ukończenie liceum ogólnokształcącego lub technikum w klasie, w której nauczane były przedmioty dotyczące funkcjonowania Policji, dla których zostały opracowane w szkole programy nauczania włączone do szkolnego zestawu programów nauczania).
Preferencje z tytułu umiejętności posiadanych przez kandydatów do służby:
- posiadanie tytułu ratownika albo ratownika medycznego;
- posiadanie uprawnień instruktora sportów walki, strzelectwa sportowego, ratownictwa wodnego, nurkowania oraz sportów motorowodnych;
- posiadanie uprawnień ratownika wodnego, uprawnień w dziedzinie płetwonurkowania lub wykonywania prac podwodnych oraz uprawnień do prowadzenia łodzi motorowej;
- posiadanie prawa jazy kategorii „A” lub „C”.
Wymagane dokumenty:
- podanie o przyjęcie do służby;
- wypełniony kwestionariusz osobowy kandydata do służby: część A i B do pobrania w Komendzie Stołecznej Policji, komendach powiatowych i rejonowych Policji lub każdej innej jednostce Policji na terenie kraju);
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (oryginały dokumentów do wglądu);
- kserokopie świadectw pracy lub służby z poprzednich miejsc pracy lub służby, jeżeli wcześniej kandydat do służby pozostawał w stosunku pracy lub w służbie (oryginały dokumentów do wglądu);
- książeczka wojskowa, jeżeli kandydat do służby jest objęty ewidencją wojskową (do wglądu).
Ponadto osoby podlegające kwalifikacji wojskowej powinny posiadać uregulowany stosunek do służby wojskowej.
Osoby zainteresowane pełnieniem służby w Policji powinny złożyć komplet dokumentów w Sekcji ds. Doboru Wydziału Kadr Komendy Stołecznej Policji w Warszawie, mieszczącej się przy al. „Solidarności” 126.
Przyjęcia interesantów prowadzone są:
- w poniedziałki w godzinach 8.30 - 19:30
- od wtorku do piątku w godzinach 8.30 - 15.30
Informacje dotyczące procedury kwalifikacyjnej dostępne są:
- na stronie internetowej Komendy Stołecznej Policji oraz na portalu policja.pl w zakładce „Praca w Policji”;
- w siedzibie Sekcji ds. Doboru Wydziału Kadr Komendy Stołecznej Policji, al. „Solidarności” 126 w Warszawie, tel. 47 723-24-49, 47 723-24-51, 47 723-24-30, 47 723-24-53, 47 723-24-59.
Istnieje mozliwość złożenia dokumentow w Komendzie Rejonowej Policji Warszawa IV przy ul. Żytniej 36:
wtorek w godz. 09.00-12.00
czwartek w godz. 09.00-12.00
Informacje można uzyskać pod nr telefonu 47 72 394 92.
Dołącz do najlepszych! Ty też Możesz!
nadkom. Marta Sulowska/KSP