Slajd kampanii przeciw oszustom „na policjanta” również na monitorach MZA
Komenda Rejonowa Policji Warszawa IV wraz z Miejskimi Zakładami Autobusowymi przestrzegają mieszkańców stolicy przed oszustami wyłudzającymi od starszych osób pieniądze metodą na tzw. „policjanta”. To kolejna odsłona wolskiej kampanii: Nie daj się nabrać „na wnuczka”, i „na policjanta” skierowana do mieszkańców stolicy.
Wolska kampania profilaktyczno - informacyjna: „Nie daj się nabrać na wnuczka, na policjanta” dotarła do szerszego grona mieszkańców stolicy. Dzięki współpracy Komendy Rejonowej Policji Warszawa IV i Miejskimi Zakładami Autobusowymi slajdy przestrzegające przed oszustami będzie można zobaczyć na monitorach umieszczonych na wszystkich autobusach. Miesięcznie z tego środka transportu korzysta ok. 47 mln pasażerów, więc cel jakim było dotarcie do jak największego grona mieszkańców stolicy został osiągnięty. Jednak główny cel kampanii pozostaje jeden: ochrona oraz zwiększenie świadomości i bezpieczeństwa osób narażonych na tego typu przestępstwa.
W przygotowanych materiałach znajdują się również informacje o „Krajowej Mapie Zagrożeń Bezpieczeństwa” oraz aplikacji „Moja Komenda”, które wpisują się w ideę programu „Dzielnicowy Bliżej Nas”, zapoczątkowanego w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych i Administracji.
ms